Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2016 07:03 - Равновесие
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 5952 Коментари: 16 Гласове:
30

Последна промяна: 30.01.2016 07:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
РАВНОВЕСИЕ
За раздялата никой не е виновен!
Ти си тръгваш, но няма да бъдеш сама.
Аз си оставам със спомени
И не искам да ме боли от тъга.

Любовта си превърнахме в тържище.
Разпродадохме чувства, обич, мечти.
Все пак ти си имаш своето бъдеще.
Аз не тъгувам... или отвън не личи?

Всъщност, всеки от нас е доволен,
Че се скрихме зад злата съдба.
За това никой не е виновен!
За това вече никой няма вина!






Тагове:   тъга,   раздяла,   вина,   равновесие,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Ако
30.01.2016 09:37
искаш да си щастлив..., забрави хората, които ти носят нещастие!
цитирай
2. stela50 - Прекрасен стих... любов, щастие, тъга...
30.01.2016 14:41
раздяла... вина - дълбоко и вълнуващо изразено усещане.
Много ми хареса.
Поздрави, Вал !
цитирай
3. valben - Да забравя ли, приятелю?
30.01.2016 18:43
aip55 написа:
искаш да си щастлив..., забрави хората, които ти носят нещастие!


Някак се не искам да наруша равновесието. Все пак светът в действителност е равновесие. То не трябва да бъда разрушено. А може би съм щастлив, че все още съм жив и обичам даже и тези, които ме мразят!
цитирай
4. valben - Поздрави и за теб, Таня!
30.01.2016 18:51
stela50 написа:
раздяла... вина - дълбоко и вълнуващо изразено усещане.
Много ми хареса.
Поздрави, Вал !


И благодарности, че ме разбираш!
цитирай
5. indiram - Здравей, Валбен!
30.01.2016 21:16
"За раздялата никой не е виновен!..."
- Вярно е! - Има Сила, която решава, да го бъде или да го не бъде, за да бъде
Равновесие
...
Универсално! ...
Поздрави!
цитирай
6. donchevav - Чудесно равновесие си постигнал - ...
30.01.2016 21:17
Чудесно равновесие си постигнал - между любов и щастие и раздяла и тъга...Но май тъгата все пак надделява...и отвън определено си личи:)))) Много силни стихове - искрени и топли, облъхнати с някаква светла печал. Поздрави, Вал!
цитирай
7. troia - Когато
30.01.2016 21:32
чета тъжни стихове винаги се надявам, че са повече плод на въображение.
За съжаление това е рядкост.
Хареса ми.
цитирай
8. valben - Поздрави и от мен, indiram !
31.01.2016 08:56
indiram написа:
"За раздялата никой не е виновен!..."
- Вярно е! - Има Сила, която решава, да го бъде или да го не бъде, за да бъде
Равновесие
...
Универсално! ...
Поздрави!


Част от тази Сила е и у нас. Но и Равновесие трябва да има, трябва да има и Мир със самия себе си!

Вал
цитирай
9. valben - Привет, Вени!
31.01.2016 09:05
donchevav написа:
Чудесно равновесие си постигнал - между любов и щастие и раздяла и тъга...Но май тъгата все пак надделява...и отвън определено си личи:)))) Много силни стихове - искрени и топли, облъхнати с някаква светла печал. Поздрави, Вал!


Надделяващата тъга си личи, това е ясно. А думите ти "светла печал" ме очароваха. Накараха ме да се замисля. И посоката ми на мислене се измести към светлина, обич и едно мечтано, макар и кратко бъдеще!
Благодаря ти.
цитирай
10. valben - Твоят коментар ме изненада, troia !
31.01.2016 09:09
troia написа:
чета тъжни стихове винаги се надявам, че са повече плод на въображение.
За съжаление това е рядкост.
Хареса ми.


Де да беше плод на въображението... Но не трябва да бъдем тъжни. Нека да търсим рядкостите! Животът е прекрасен!
С благодарности от Вал!
цитирай
11. katan - РАВНОВЕСИЕ ...
31.01.2016 11:27
Той си тръгна и не е сам.
Аз останах със спомени,
но не ме боли от тях ...
Понякога душата кърви от тъга,
но се надявам да не личи ...
поне отвън ...
цитирай
12. valben - Привет!
31.01.2016 14:21
katan написа:
Той си тръгна и не е сам.
Аз останах със спомени,
но не ме боли от тях ...
Понякога душата кърви от тъга,
но се надявам да не личи ...
поне отвън ...


Тъй де, и аз това казвам!
Поздрави от Вал!
цитирай
13. pvdaskalov - * ! *
01.02.2016 07:12
Как няма всеки от нас да не е доволен! Всеки получава правото да се прероди в нова любов... А спомените постепенно избледняват и върху тях ще можем да записваме нови спомени. Оттук идва идеята за харддиска.
Извинявай, Вальо, за откровението, но отивам да ми вземат кръв в поликлиниката и не се знае дали няма да издъхна в ръцете за онази лаборантка с най-сините очи на света...
А в сряда тръгвам за Калофер, че от кучешкия студ се е пукнала чешмата на двора.
Пак ще натрупам неприятни спомени. От тях аз чувствам вече умора...
П о з д р а в и за класическия стих.
П и е р
цитирай
14. valben - Здравей, приятелю!
01.02.2016 10:26
Моят хард диск май вече се претовари. А ти не се кахъри. Всички беди ще отминат. И знай, че по-добре е да ти се спука чешмата на двора отколкото аортата. Ама само какви ги говоря! Но това е само защото споменаваш някакви сини очи. Но ти пак не се бой. Лаборантката със сините очи може най-много да ти спука някоя вена. Ти мъжки ще издържиш, знам аз! :) Вероятно пак няма да може да се видим в Пловдив. Но все някога ще стане.
Поздрави от Вальо!
цитирай
15. bliz - "За раздялата никой не е виновен!"
03.02.2016 16:48
"За раздялата никой не е виновен!" - много е важно да няма вина, това е в основата на равновесието.

"Аз си оставам със спомени" и "Все пак ти си имаш своето бъдеще." - тук усещам една неравнопоставеност : ти оставяш със спомените, болката, а тя има своето бъдеще с новите шансове и любов. Така казано , ако си имал някакво съмнение за твоя вина - то се стопява и се показва Равновесието.

Равновесие ще има, ако тя, след всичко написано от теб, каже - Да, така е, съгласна съм!

"Любовта си превърнахме в тържище.
Разпродадохме чувства, обич, мечти."

Цялата гама от мажорни и минорни преживявания сте имали, време е за равновесие. И още много неща може да се забележат, всичко е написано така като че ли има още пламъче...

Стихотворението е написано със силни и ефектни думи, грабва, замисля...

Поздрави!
цитирай
16. valben - Блиц,
03.02.2016 18:23
знаеш ли колко е трудно да се каже: Да, така е, съгласна /съгласен/ съм?
Аз съм го казвал, често го казвам, но не винаги се получава Равновесие!
Поздрави от Вал!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3506708
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031