Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2016 12:05 - С БЯЛА РОЗА НА РЕВЕРА СЛАФЧО СЕ НАКИЧИ ВЧЕРА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5043 Коментари: 10 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

С бяла роза на ревера

Слафчо се закичи вчера,

втри си брилянтин в косата

и излезе бос в росата –

да посрещне с кеф зората.

Слафчо е егати пича! –

бързо седна във москвича,

тръгна към другариата,

там държа два часа речи

как Барак Обама пречи,

и – че време му е вечи  

с дъжд от огнени картечи! –

да го срещнем – бам, бам, бам! –

тоя гаден Чичо Сам.

Цял в естествена позлата,

пя за Путин на чешмата,

чудни думи Слафчо рече –

ах ти, Вова, ах, ти, Путин,

като стана аз хайдутин,

комунизъма ще срутим! –

че не се издържа вече.

Със теглича на москвича

Слафчо е егати пича! –

Бяла роза ти прилича,

Слафчо, дай да те закича!






Гласувай:
17



1. pantaleev - Славчо беше комунист, Дърева тъ...
01.02.2016 12:32
Славчо беше комунист,
Дърева търсеше за помощ
сега показва пълна немощ
пише се хуманист - демократ,
всъщност е един дребен тарикат
Мрази той Русия
и твърди че в България нямало немотия
всъщност е ту с тия ту с ония
Чу да не ти пука за този негодник
и запомни - никога не наричай го блогородник, той е безродник!
цитирай
2. анонимен - Наздраве, Чу!
01.02.2016 12:37
Два дена не моа се запра да се смея на твоя Слафчо! :-)
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Славчо беше комунист, Дърева тъ...
01.02.2016 12:45
pantaleev написа:
Славчо беше комунист,
Дърева търсеше за помощ
сега показва пълна немощ
пише се хуманист - демократ,
всъщност е един дребен тарикат
Мрази той Русия
и твърди че в България нямало немотия
всъщност е ту с тия ту с ония
Чу да не ти пука за този негодник
и запомни - никога не наричай го блогородник, той е безродник!

Нима Слафчо е бил комунист? Айде бе, не мога да повярвам! :-)
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Два дена не моа се запра да се смея на ...
01.02.2016 12:46
40skies написа:
Два дена не моа се запра да се смея на твоя Слафчо! :-)

И аз! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
5. pantaleev - Нима не знаеш?
01.02.2016 13:25
Преди промените бай ти Славча е лизал подметките на Дърева на онзи строй за облаги!!
О Чу много си прописнал, но така е като не общуваш с правилните хора в блога. Виж човече аз съм си заложил главата и приятелството на много хора като те подкрепям. Пак ти казвам - критиката ми към теб за онзи стих преди години за Левски остава - не съм се отметнал, остават и други критики, но срещу Славчо знай че имаш подкрепата ми :)
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Преди промените бай ти Славча е л...
01.02.2016 13:49
pantaleev написа:
Преди промените бай ти Славча е лизал подметките на Дърева на онзи строй за облаги!!
О Чу много си прописнал, но така е като не общуваш с правилните хора в блога. Виж човече аз съм си заложил главата и приятелството на много хора като те подкрепям. Пак ти казвам - критиката ми към теб за онзи стих преди години за Левски остава - не съм се отметнал, остават и други критики, но срещу Славчо знай че имаш подкрепата ми :)

Ок.
Благодаря.
Чу
цитирай
7. getmans1 - Ха-ха-ха /артистично и фалшиво/, и ...
01.02.2016 14:14
Ха-ха-ха /артистично и фалшиво/, и хахаха на истина!
цитирай
8. nalia - Запали лулата на мира, Чу,
01.02.2016 15:22
Докато талантливите си мерят мерената реч, бездарните си разиграват мулето.
Книжарниците са пълни със стихосбирки-недоразумения!
nalia
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Ха-ха-ха /артистично и фалшиво/, и ...
02.02.2016 11:12
getmans1 написа:
Ха-ха-ха /артистично и фалшиво/, и хахаха на истина!

Пей, кво ти пука, че е фалшиво? :-)))
"w
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Докато талантливите си мерят ме...
02.02.2016 11:13
nalia написа:
Докато талантливите си мерят мерената реч, бездарните си разиграват мулето.
Книжарниците са пълни със стихосбирки-недоразумения!
nalia

Ще те послушам.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9349478
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031